Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Η σοφία της ημέρας

Είμαι υπεύθυνος μόνον για συτά που εγώ λέω και όχι για αυτά που εσύ καταλαβαίνεις...

Η απόσταση είναι περίεργο πράγμα, άλλοι άνθρωποι είναι δίπλα μας και ταυτόχρονα κόσμους μακριά....
Ενώ άλλους τους κουβαλάμε μέσα μας, ακόμη κι αν μας χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα.

Οι άνθρωποι δεν πληγώνουν επειδή το θέλουν αλλά γιατί δεν απελευθερώθηκαν από το εγώ τους.

Ποτέ μην μπερδεύεις τη σιωπή μου ως άγνοια, την ηρεμία μου ως αποδοχή και την καλοσύνη μου ως αδυναμία.

Μ' αρέσει που οι άνθρωποι που σε προδίδουν.... Μετά φέρονται λες και τους πρόδωσες εσύ!

Εσύ δίνεις αυτό που έχεις μέσα σου και ο άλλος βλέπει αυτό που δεν μπόρεσες να του δώσεις!

Εξυπνάδα είναι όταν πιστεύεις το μισό από αυτά που ακούς και σοφία όταν ξέρεις πιο μισό.

Όταν τους ρωτήσανε πώς κατάφεραν να είναι μαζί για 65 ολόκληρα χρόνια, η γυναίκα απάντησε:"Γεννηθήκαμε μια επόχή που όταν κάτι δεν πήγαινε καλά το φτιάχναμε... δεν το πετάγαμε"

Δεν υπάρχουν σχόλια :