Κυριακή 29 Απριλίου 2007

Αραβική προσευχή

Θεέ μου, μην με αφήσεις να γίνω ο δήμιος που σφάζει τα πρόβατα ούτε πρόβατο στα χέρια των εκτελεστών. Βοήθησέ με να λέω πάντα την αλήθεια ενώπιον των δυνατών και να μην λέω ποτέ ψέματα για να κερδίσω την επιδοκιμασία των αδυνάτων.
Θεέ μου, εάν μου δώσεις περιουσία, μην μου αφαιρέσεις την ευτυχία. Αν μου δώσεις δύναμη, μην μου αφαιρέσεις τη σύνεση.
Εάν μου επιτρέψεις να ευημερήσω, μην μου επιτρέψεις να χάσω τη ταπεινοφροσύνη μου και να διατηρήσω απλώς την έπαρση του κύρους.
Βοήθησέ με να εκτιμώ την άλλη όψη των πραγμάτων, ώστε να μην κατηγορώ τους αντιπάλους μου με μεγαλύτερη αυστηρότητα απ’ ό,τι τον ίδιο μου τον εαυτό.
Μην αφήσεις την ψευδαίσθηση της δόξας να με παρασύρει, όταν επιτυγχάνω, ούτε και την απελπισία να με κατακλύζει, όταν ηττώμαι. Να μου θυμίζεις ότι η εμπειρία μιας πτώσης μπορεί να με κάνει να δω τον κόσμο με άλλο μάτι.
Ω Θεέ μου!
Κάνε με να νιώσω ότι η συγχώρεση δείχνει δύναμη και ότι η εκδίκηση είναι δείγμα αδυναμίας.
Αν μου πάρεις την τύχη, άφησέ μου την ελπίδα.
Αν μου λείψει η υγεία, παρηγόρησέ με με τη χάρη της πίστης.
Κι όταν με πληγώνουν η αχαριστία και η έλλειψη κατανόησης των ομοίων μου, να γεννάς στην ψυχή μου τη δύναμη της συγνώμης και της συγχώρεσης .
Τέλος, Κύριε, εάν εγώ σε ξεχάσω, Σε ικετεύω Εσύ να μην με ξεχάσεις ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :